Rom Debt Collection

Go to content

Main menu

RECUPERARE CREANTE

  
  
  
  

 

RECUPERARE CREANTE                                    

Managementul creditului reprezinta inima oricarei afaceri, deoarece genereaza cashflow-ul companiei, dar in acelasi timp consuma o serie din resursele interne ale firmei: resurse umane, resurse financiare si nu in ultimul rand timp.
Majoritatea companiilor se confrunta cu problema creantelor neincasate care reprezinta cauza diminuarii resurselor companiei.
Prezenta pe piata de credit management din 2002 Rom Debt Collection ofera o serie de servicii de credit management incluzand: recuperare  creante, pe cale amiabila sau in instanta,  cumparare creante, consultanta contractuala si gestionarea litigiilor comerciale.


Elementul cheie care a contribuit la succesul rapid al Rom Debt Collection il constituie calitatea serviciilor oferite.
Recuperarea creantelor comerciale constituie activitatea de baza a companiei noastre si este  efectuata de o echipa de profesionisti, cu o experienta in domeniu de 10 ani, juristi ca formatie, cu aptitudini de negociatori.

Acest serviciu este conceput sa completeze procedurile de colectare interne ale clientului si contribuie la imbunatatirea cashflow-ului si profitului companiei.

Toate activitatile de colectare a creantelor sunt desfasurate in concordanta cu legea si intr-o maniera care sa asigure protejarea imaginii si reputatiei clientului.

Avantajele utilizarii serviciului de recuperare creante  

  • costuri minime: noi preluam riscul, suntem increzatori in serviciile noastre, acesta este motivul pentru care percepem comision doar in cazul recuperarii totale sau partiale a creantelor clientului;

  • perioada scurta de colectare: termenul mediu de actiune este de 10 saptamani de la preluarea cazului;

  • calitatea serviciilor;

  • imbunatatirea contractelor pe baza carora va derulati activitatea: orice eroare descoperita de catre juristii Rom Debt Collection in aceste contracte, este indreptata si comunicata clientului;

  • informarea permanenta a clientului: noi credem in comunicarea cu clientul nostru; ne straduim sa va tinem informati cu privire la stadiul procedurilor de colectare; discutam toate deciziile importante cu dumneavoastra;

  • economisirea resurselor interne: umane, financiare si timp;

  • imbunatatirea cashflow-ului si a profitului.



Pentru oferta personalizata

                      

Back to content | Back to main menu